کد خبر: ۸۶۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۵
معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده اصلی در خصوص همکاری با مربیان و بازیکنان خارجی هستند.

سعادتمند بدون هماهنگی با وزیر به ایتالیا رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده اصلی در خصوص همکاری با مربیان و بازیکنان خارجی هستند.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که یکی از مطالبات اهالی فوتبال به ویژه استقلال بازگشت استراماچونی است، تصریح کرد: در این خصوص صحبت‌های زیادی شده است. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده اصلی در خصوص ادامه همکاری مربیان و بازیکنان خارجی هستند. طبق قواعد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همه باشگاه‌ها از جمله استقلال باید مطابق آن عمل کنند.

وی درباره اینکه سعادتمند با وزیر برای سفر به ایتالیا هماهنگ کرده و به سفر رفته، آیا شما این موضوع را تکذیب می‌کنید، گفت: قبلا به این سوال پاسخ داده شده است. قطعا این طور نبوده و مسیر سازمان لیگ باید ادامه یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: