کد خبر: ۸۶۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
تعداد بازدید: ۱۷۱
با جدایی اکبر محمدی از کمیته جوانان فدراسیون فوتبال و قبولی مدیرعاملی پیکان، میرشاد ماجدی جایگزین او در این فدراسیون شد و جباری هم به جای ماجدی در کمیته آموزش منصوب شد.

دو انتصاب جدید در فدراسیون فوتبالبه گزارش خبرداغ به بقل از  ایسنا: با جدایی اکبر محمدی از کمیته جوانان فدراسیون فوتبال و قبولی مدیرعاملی پیکان، میرشاد ماجدی جایگزین او در این فدراسیون شد و جباری هم به جای ماجدی در کمیته آموزش منصوب شد.

در پی جدایی اکبری محمدی از فدراسیون فوتبال و قبول سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه پیکان، حیدر بهاروند در حکمی میرشاد ماجدی را به عنوان سرپرست کمیته جوانان منصوب کرد.

همچنین، غلامرضا جباری به جای ماجدی به عنوان سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال منصوب شد. جباری پیش از این رییس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: