کد خبر: ۸۶۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۳۶۹
سرپرست فرمانداری سلسله در استان لرستان با اشاره به ابتلای ۳۹ دانش آموز این شهرستان به کرونا گفت: مدارس الشتر و فیروز آباد تا اول مهر ماه تعطیل هستند.

ابتلای ۳۹ دانش‌آموز به کرونا در لرستانبه گزارش خبرداغ به نفل از  مهر ، سرپرست فرمانداری سلسله در استان لرستان با اشاره به ابتلای ۳۹ دانش آموز این شهرستان به کرونا گفت: مدارس الشتر و فیروز آباد تا اول مهر ماه تعطیل هستند.

افشین ترکارانی در سخنانی، گفت: ۳۹ دانش آموز این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

وی گفت: از ۱۵ شهریور تا دیروز ۳۹ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان سلسله به بیماری کرونا مبتلا شدند.

سرپرست فرمانداری سلسله با بیان اینکه در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه ۱۸ دانش آموز در این شهرستان کرونایی شدند، افزود: بیشترین آمار مبتلایان در بین دانش آموزان مربوط به مقطع ابتدایی است.

ترکارانی تصریح کرد: دانش آموزان مبتلا شده بین ۷ تا ۱۷ سال سن دارند و همه دانش آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان سلسله جز کسانی بودند که مدرسه رفته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: