کد خبر: ۸۶۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۲۳۹
رفتن یا ماندن علی کریمی تبدیل به یکی از مهمترین دغدغه هواداران استقلال در طول چند روز گذشته شده است. ماموریت ویژه سعادتمند؛ حفظ کریمی

ماموریت ویژه سعادتمند؛ حفظ کریمیبه گزارش خبرداغ به نقل از دانشجو، اگر چه برخی‌ها معتقدند علی کریمی تحت هر شرایطی از استقلال جدا خواهد شد و قصد دارد دوباره در خارج از کشور به فوتبالش ادامه دهد اما مدیران استقلال در تلاشند تا هر طور شده این بازیکن را راضی به تمدید قرارداد کنند.

در شرایطی که طی چند روز گذشته اخبار متفاوتی درباره درخواست مالی کریمی از استقلال مطرح شده اما سعادتمند امیدوار است بتواند طی امروز و فردا اوکی نهایی را از هافبک کلیدی تیمش بگیرد.

بهتاش فریبا در مورد کریمی می‌گوید: از نظر من کریمی پارسال بهترین هافبک وسط ایران بود و بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به‌خصوص با مسعود ریگی به خوبی با هم هماهنگ شده بودند و خیلی خوب با هم کار می‌کردند. ان‌شاءالله علی کریمی هم بماند که به نظرم فصل بعد می‌توانیم یک فصل خوب و رویایی را داشته باشیم."

بی جانشین بودن کریمی و نقش مهم او در استقلال باعث شده که سعادتمند برای راضی کردن این بازیکن، تا حد امکان با خواسته‌های کریمی کنار بیاید و شاید با او قراردادی ببنند که کریمی را تبدیل به گرانترین بازیکن لیگ برتر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: