کد خبر: ۸۶۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۲۳۴
رئیس‌جمهور گفت: از خانواده‌های دانش‌آموزان می‌خواهم در برابر شبهه‌افکنی‌ها تسلیم نشوند و کاملا هوشیار باشند و بدانند هم وزارت بهداشت و درمان و هم وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی همه توان خود را به کار گرفته‌اند.

خانواده‌های دانش‌آموزان به شبهه‌افکنی‌ها توجه نکنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: هفته گذشته بازگشایی مدارس را داشتیم، نوجوانان و جوانان عزیز ما باید بتوانند از آموزش بهره‌مند شوند و ما همزمان با مقابله با کرونا باید بتوانیم بقیه کارهای لازم را  با حفظ پروتکل‌های بهداشتی انجام دهیم.

رئیس‌جمهور گفت: ما بیش از ۱۴ میلیون دانش‌آموز داریم، دانشگاه‌ها و فرصت‌های تحصیل تکمیلی و حوزه‌های علمیه آغاز به کار کردند و ما با یک جمعیت بزرگ روبه‌رو هستیم و یک جمعیت ۲۰ میلیونی داریم که اگر جلوی آموزش گرفته می‌شد، آثار سویی را بر جای می‌گذاشت.

وی ادامه داد: بسیار مهم است که دانش‌آموزان و دانشجویان در جریان این آموزش‌ها حضور داشته باشند و اگر فردی مانعی داشت از طریق فضای مجازی و صدا و سیما آموزش‌های لازم را ببیند زیرا بحث آینده این عزیزان مطرح است. 

رئیس قوه مجریه خطاب به خانواده‌ها گفت: از خانواده‌های دانش‌آموزان می‌خواهم در برابر شبهه‌افکنی‌ها تسلیم نشوند و کاملا هوشیار باشند و بدانند هم وزارت بهداشت و درمان و هم وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی همه توان خود را به کار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تنها بحث آموزش نیست، آموزش یک بُعد مهم است، بُعد مهم دیگری که از خود آموزش مهم‌تر است، بحث پرورش است، دانش‌آموز باید سر کلاس و مدرسه با معلم آشنا شود، زیرا درس استاد چیز دیگری است، پای درس استاد بودن مفهوم دیگری دارد. بنابراین آموزش و پرورش جسم و جان بسیار مهم است.

رئیس دولت دوازدهم گفت: آموزش و پرورش به صورت ترکیبی برای جوانان و نوجوانان خواهد بود.

وی ادامه داد: در هفته گذشته وزارت بهداشت و علوم ما کار بزرگی انجام دادند یک نشاطی را ایجاد کردند. بازگشایی‌ها نشان داد که کشور به مسئله آینده جوان‌ها توجه دارد اما بعضی از افراد ناراحت هستند.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: