کد خبر: ۸۶۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۲۲۷
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در نامه تعلیق احتمالی فوتبال ایران بیان شده که کدگذاری داخلی از سوی برخی افراد وجود دارد که پیگیر این موضوع هستیم.

پیگیر گزارش‌های داخلی به فیفا در خصوص تعلیق فدراسیون هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی درباره نتایسج رسیدگی به پرونده مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که باعث محکومیت سنگین ۶ میلیون و دویست هزار یورویی در فیفا شد گفت: من قول می دهم تا انتها برویم و بتوانیم بهترین گشایش را در این موضوع داشته باشیم. پیگیری های جدی در مجلس و دستگاه های نظارتی وجود دارد تا مسببان این موضوع شناسایی شوند.

وی افزود: متاسفانه تهدید به تعلیق شده ایم. البته قبلا شفاهی بوده ولی این بار کتبی است. در نامه تعلیق احتمالی که ارسال شده،  آمده است که کدگذاری داخلی از سوی منابع موثق، اطلاعاتی را در اختیار رفیفا قرار داده که پیگیر هستیم بدانیم چه کسانی چنین مطالبی را مبنی بر دخالت در کارهای فدراسیون فوتبال ایران مطرح کرده اند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: این در حالی است که راجع به مسائل مالی غیر فوتبالی بوده؛ البته انتخاب او به عنوان سرمربی در جای خودش که باید بررسی شود. در این زمینه ها اطلاعاتی داریم و از دستگاه های مربوطه می خواهیم تا به آن رسیدگی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این قول را می دهم ظرف یک ماه آینده همه چیز را به اطلاع مردم ایران درباره پرونده مارک ویلموتس برسانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: