کد خبر: ۸۶۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
تعداد بازدید: ۴۹۱
باشگاه استقلال با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در مورد قانون ممنوعیت استخدام بازیکن و و مربی خارجی وارد دعوا شده است. آبی‌ها اعتقاد دارند، چون که استراماچونی قبلا در ایران کار کرده، از این قانون مستثنی است.

رضایت استراماچونی برای بازگشت به استقلال/ توپ به زمین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال افتادبه گزارش خبرداغ به نقل از دانشجو، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال که از محبوبیت بالایی میان هواداران برخوردار است کماکان مایل است به استقلال باز گردد و در این میان فقط قانون منع ورود مربیان و بازیکنان خارجی است که مانع شده است.

جانلوکا دیمارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی در خبری که در سایت رسمی خود منتشر کرد اینگونه نوشت: آیا استراماچونی به استقلال برمی گردد؟ اگر با نظر خودش بود، بعد از ان که چند ماه پیش باشگاه ایرانی را ترک کرد، دوباره به آن جا باز می‌گشت، مذاکرات اخیر بین طرفین خوب پیش رفته است و به نظر می‌رسید که توافق حاصل شود.

اما کاغذبازی‌های اداری در حال حاضر مشکل ساز است. در حقیقت استقلال با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در مورد قانون ممنوعیت استخدام بازیکن و و مربی خارجی وارد دعوا شده است. باشگاه اعتقاد دارد که، چون که استراماچونی قبلا در ایران کار کرده، از این قانون مستثنی است.

مدیر این باشگاه با بیانیه‌ای تهدید به استعفا کرده چرا که حس می‌کند فدراسیون با او برخورد خواهد کرد. در چنین شرایطی استراماچونی منتظر خواهد بود چرا که تا زمانی که مشکل حل نشود، نمی‌تواند قرارداد امضا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: