کد خبر: ۸۶۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۷
پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم پارسال هم ۲ ماه معطل استراماچونی شد.

پارسال هم ۲ ماه معطل این ایتالیایی شدیم!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: پیشکسوت استقلال می گوید این تیم پارسال هم ۲ ماه معطل استراماچونی شد.

شاهرخ بیانی درباره موضوع بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی و هدایت دوباره استقلال به موضوع مهمی اشاره کرد و از هدر رفتن وقت به عنوان یک موضوع مهم یاد کرد.

آقای بیانی! از اوضاع استقلال خبر دارید؟

بله متأسفانه خبر دارم. تیم در آستانه گرفتن یک جام که مستحقش بود به هم ریخت و باز هم از این آقای استراماچونی لطمه خوردیم.

با او مشکل دارید؟

نه! اتفاقاً سال گذشته که آمد و حتی ابتدای فصل بد نتیجه می‌گرفت من به خبرورزشی گفتم باید پای او ایستاد و دیدید که تیم را به صدر جدول هم برد ولی بعد که آن اتفاقات رخ داد و دو ماه علاف برگشتنش شدیم و دیگر هم برنگشت مشخص شد که وضعیت او چیست.

وضعیتش چیست؟

استراماچونی مربی خوبی است ولی کمی از بالا به ما نگاه می‌کند و اگر مدیران با او در حال مذاکره هستند باید طوری برگردد که حین کار کردن بداند در ایران کار می‌کند نه میلان و لندن! امکانات هر کشوری در حد همان کشور است و حس می‌کنم این همه شرط و شروط برای نیامدن دوباره است و دوباره یکی، دو ماه علافی!

پیشنهاد بهتری دارید؟

پیشنهادم سرعت دادن به کارهاست. اگر شرط گذاشته یک هفته‌ای همه کار‌ها را درست کنند و این همه وقت را از دست ندهند تا بدانیم که اگر قرار است برنگردد وقت را تلف نکنند و بروند با یکی، دو مربی دیگر حرف بزنند و تیم را به دست همان‌ها بسپارند. مگر مجیدی بد کار کرده بود که قیدش را زدند؟ اصلاً نمی‌دانم چه اصراری بود که استراماچونی برگردد وقتی استقلال، پرسپولیس را در نیمه‌نهایی شکست می‌دهد دیگر چه می‌خواهیم!

اصرار برای کاهش ضرر ۲ میلیون دلاری بود؟

به هر حال هر تصمیمی دارند زودتر آن را به سرانجام برسانند. الان مشخص است چه کسی برای استقلال یارگیری می‌کند؟ فرهاد که گفت لیستی که داده را نادیده گرفته‌اند پس چه کسانی با چه برنامه‌ریزی در حال یارگیری هستند و اصلاً مربی بعدی می‌تواند با این وضعیت کار کند؟ من که باشم نمی‌پذیرم که یکی دیگر تیمم را ببندد و بعد مرا بالای سر بازیکنانش بگذارند. این‌ها همه تناقض‌هایی است که موجب می‌شود، ندانیم در این تیم و باشگاه چه خبر است. به خدا، مدیران باشگاه از معرفت هواداران سوءاستفاده می‌کنند و بعد از اعتراض کردن‌شان هم پلیس خبر می‌کنند! این راهش نیست

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: