کد خبر: ۸۶۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۲۳۳
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛
رئیس ستاد انتخابات از رد صلاحیت علی شامی، نامزد میانه خبر داد و اعلام که شورای نگهبان روز گذشته این موضوع را به وزارت کشور اعلام کرده است.

توضیح معاون سیاسی وزارت کشور درباره رد صلاحیت نامزد حوزه انتخابیه میانه/ انتخابات این حوزه در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جمال عرف، معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران درخصوص رد صلاحیت یکی از ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه، اظهار کرد: دو نامزد میانه، بهنام صفایی و علی شامی بودند که شورای نگهبان دیروز به ما اعلام کرد که یکی از دو نفر یعنی علی شامی رد صلاحیت شده‌ برهمین اساس وقتی یک نفر داریم، انتخابات معنی و مفهموم ندارد و برای ۱۴۰۰ می‌رویم و در انتخابات ۱۴۰۰ براساس ماده ۹ و تبصره آن باید بحث کنیم که این انتخابات میان دوره‌ای انجام خواهد شد یا خیر.

وی از علت رد صلاحیت نیز اظهار بی‌اطلاعی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: