کد خبر: ۸۶۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۳۶۵
تنها دو روز به سفر تیم پرسپولیس به دوحه قطر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا زمان مانده شجاع خلیل زاده امروز با مطرح کردن بحث پیشنهاد خارجی اش به انتقاد از رفتار مدیران این باشگاه نسبت به خودش پرداخت

پشت پرده اعتراض ناگهانی خلیل زادهبه گزارش خبرداغ ، درحالیکه تنها دو روز به سفر تیم پرسپولیس به دوحه قطر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا زمان مانده شجاع خلیل زاده امروز با مطرح کردن بحث پیشنهاد خارجی اش به انتقاد از رفتار مدیران این باشگاه نسبت به خودش پرداخته و اعلام کرده است در صورتی که پولش را پرداخت نکرده و قراردادش تمدید نشود، پس از لیگ قهرمانان آسیا تکلیفش را مشخص می کند.

 

این صحبت ها در حالی توسط مدافع پرسپولیس عنوان شده که او دو فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و مانند برخی دیگر از هم تیمش هایش تنها در شرایطی می تواند جدا شود که بخشی از مبلغ قراردادش را به پرسپولیس پرداخت کند.

 

خلیل زاده طبق این بند باید برای حضور در یک تیم خارجی 400 هزار دلار به پرسپولیس بدهد و راهی جز این برای جدایی ندارد. با این وجود به نظر می رسد عمل نکردن باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی اش و تمایل شجاع برای افزایش مبلغ قرارداد سبب شده وی بخواهد با این صحبت ها مدیران تیمش را تحت فشار قرار بدهد و برای دریافت مطالباتش و گرفتن پول بیشتر به هدف خود برسد.

 

مبلغ قرارداد وی با وجود تاثیرگذاری اش در ترکیب پرسپولیس نسبت به برخی بازیکنان کمتر است و گویا این بازیکن قصد دارد با مطرح کردن پیشنهاد خارجی و تهدید به جدایی راهی برای بالا بردن مبلغ قرارداد خود ایجاد کند. به همین دلیل پس از اتمام لیگ قهرمانان آسیا هم خیلی بعید است خلیل زاده حضورش در پرسپولیس را پایان بدهد.

فارس 

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: