کد خبر: ۸۶۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۶
یکی از نمایندگان مجلس از تشکیل نشدن کمیسیون حقوقی و قضایی انتقاد کرد.

تا امروز ۵۰۰ ساعت برای تعیین تکلیف کمیسیون قضایی وقت گذاشته شده است!به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جواد نیک‌بین در جلسه علنی  امروز (چهارشنبه ۱۹ شهریور) در جریان بررسی تعیین تکلیف کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: برای این موضوع تاکنون ۵۰۰ ساعت نفر وقت گذاشته شده است تا تکلیف فعالیت این کمیسیون و عدم حضور برخی نمایندگان در آن کمیسیون بررس  شود در صورتی که باید این مشکل به صورت ریشه‌ای حل و فصل شود.

نماینده کاشمر افزود: خیلی به این مقدار وقت گذاشتن برای تعیین تکلیف این موضوع نیاز نبوده است و بهتر است قانونی جامع وضع شود که نیاز به اصلاحیه در دوره‌های مختلف مجلس نباشد. اگر شفافیت آراء در مجلس عملیاتی می‌شد، نمایندگان و مردم متوجه می‌شدند که چه افرادی به پیشنهادات تعیین تکلیف کمیسیون حقوقی قضایی رای دادند.

وی ادامه داد: از سیدابراهیمی رئیسی رئیس قوه قضائیه می‌خواهیم که همچون ابراهیم با بت‌های بزرگ اقتصادی که این روزها خون مردم را در شیشه کرده‌اند، مبارزه کند و با تشکیل کمیسیون حقوقی قضایی قوی که بتواند حامی قوه قضائیه باشد، اقدامات قاطعانه و مقتدرآمیز قوه قضائیه استمرار پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: