کد خبر: ۸۶۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۹۷
تیم فوتبال پرسپولیس در تازه‌ترین رده‌بندی باشگاه‌های جهان همچنان رتبه نخست ایران را در اختیار دارد.

پرسپولیس همچنان بهترین تیم فوتبال ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از دانشجو، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۱۸ شهریور) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد،  تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران قرار دارد.

از سوی دیگر قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۵۷۴ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه هشتم قاره کهن ایستاده، اما با یک پله سقوط در سطح جهانی در جایگاه ۱۴۲ قرار گرفته است.

استقلال تهران هم با ۱۵۳۶ امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران و سیزدهم آسیا جای گرفته است. جایگاه این تیم در سطح جهانی نیز تغییری نداشته و در همان رتبه ۲۰۹ قرار دارد.

سپاهان اصفهان با ۱۴۸۳ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه بیست و چهارم آسیا ایستاده و در رده بندی جهانی نیز با ۲ پله صعود در جایگاه ۳۳۶ جهان قرار گرفته است.

در این رده بندی، تراکتور، فولاد خوزستان و شهرخودروی مشهد به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند.

ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه پنج تیم برتر نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته است. تیم الهلال عربستان با ۱۶۶۸ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های چئونبوک موتورز کره جنوبی و الدحیل قطر به ترتیب با ۱۶۳۴ و۱۶۱۳ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قاره کهن قرار دارند.

کاوازاکی فرونتاله ژاپن با ۱۶۰۸ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته و تیم اولسان هیوندای کره جنوبی نیز با ۱۵۸۸ امتیاز در رتبه پنجم ایستاده است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۵ تیم اول جدول تغییری نداشته است و بایرن مونیخ، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، با ۲۱۱۷ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با ۱۹۷۶ امتیاز و پاری سن ژرمن هم با ۱۹۵۸ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جهان قرار دارند.

بر اساس این رده بندی منچسترسیتی در رتبه چهارم و رئال مادرید هم در رتبه پنجم قرار گرفته اند.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ
لیورپول
پاری سن ژرمن
منچسترسیتی
رئال مادرید
بارسلونا
اتلتیکو مادرید
اینتر میلان
سویا
آتالانتا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: