کد خبر: ۸۶۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۳۳۸
اردوغان:
رئیس جمهور ترکیه در نشست شورای عالی همکاری راهبردی ایران و ترکیه با نماد دوستی دو کشور خواندن این نشست گفت: گفت‌وگوهای بین ایران و ترکیه برای حل بسیاری از مشکلات منطقه راهگشا است.

گفت‌وگوهای ایران و ترکیه برای حل بسیاری از مشکلات منطقه راهگشا استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، "رجب طیب اردوغان" رئیس‌جمهور ترکیه در نشست شورای عالی همکاری راهبردی ایران و ترکیه امروز ۱۸ شهریور ماه با حضور وزرای دوکشور به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت: جناب رئیس‌جمهور، برادر عزیزم، جناب آقای روحانی و همچنین وزرای محترم جمهوری اسلامی ایران و اعضای محترم هیئت ایرانی از صمیم قلب به شما عزیزان سلام عرض می‌کنم و امیدوار هستم که جلسه امروز و مشورت‌های ما برای هر دو کشور سبب خیر باشد.

وی افزود: مکانیزم نشست شورای همکاری راهبردی ایران و ترکیه یکی از نمادهای دوستی دو کشور است و تاکنون در چارچوب به این شورا تصمیمات خوبی اتخاذ کردیم. پنجمین نشست در آنکارا برگزار شد که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا مجبور به برگزاری جلسه امروز از طریق ویدیو کنفرانس هستیم. اما به رغم این مشکل اراده برگزاری این جلسه را نشان دادیم و این موضوع خود پیام بسیار مهمی است. گفت‌وگوهای بین ایران و ترکیه برای حل بسیاری از مشکلات منطقه راهگشا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: