کد خبر: ۸۶۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۲۶۴
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان گفت که تعداد مصدومان زلزله بامداد امروز شهرستان رامیان به ۳۴ نفر افزایش یافت.

اورژانس: تعداد مصدومان زلزله رامیان به ۳۴ نفر رسید / ۱۷ مصدوم سرپایی درمان شدند / در حال حاضر فقط یک مصدوم در بیمارستان بستری است / مصدوم بدحال و یا فوتی نداشتیمبه گزارش خبرداغ، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان گفت که تعداد مصدومان زلزله بامداد امروز شهرستان رامیان به ۳۴ نفر افزایش یافت.

محمدجواد مقسمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۳۴ حادثه دیده زلزله امروز ۱۷ نفر بصورت سرپایی در محل حادثه مداوا شدند.

وی یادآور شد: همچنین ۱۷ مصدوم دیگر این زمین لرزه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شرق گلستان منتقل شدند که از مجموع این افراد یک نفر بستری شده و بقیه مرخص شدند.

مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس درمان و یا راهی مراکز درمانی شدند.

ساعت ۲ و ۴ دقیقه و ۲۴ ثانیه بامداد امروز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه، زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۱ ریشتر در عمق ۹ کیلومتری زمین شهرستان رامیان را با کانون اصلی وقوع در روستای قورچای لرزاند.

زمین لرزه بامداد امروز در سه کیلومتری رامیان، ۹ کیلومتری آزادشهر و ۱۰ کیلومتری خان ببین رخ داد.

نزدیک‌ترین مراکز استان به محل وقوع این زلزله نیز ۶۱ کیلومتری گرگان و ۱۸۹ کیلومتری ساری گزارش شده است.

این زمین لرزه بخش‌هایی از استان‌های خراسان شمالی، مازندران و سمنان تحت تاثیر قرار گرفت.

شهرستان رامیان با بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: