کد خبر: ۸۶۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۵۰۳
وحید امیری، هافبک ملی‌پوش تیم پرسپولیس قرار است فردا مذاکرات نهایی خود را با مدیران این باشگاه انجام دهد.

وضعیت وحید امیری فردا مشخص می‌شودبه گزارش خبرداغ ، پس از جدایی علی علیپور و تمدید قرارداد بشار رسن با باشگاه پرسپولیس، وحید امیری سومین چالش این روزهای مدیران باشگاه پرسپولیس است که قرار است تکلیف او هم تا فردا (دوشنبه) مشخص شود.

 

امیری که یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، در چند روز گذشته با پیشنهاداتی از سه تیم قطری مواجه شده است و از همین‌رو مذاکراتی را با مدیران باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایت‌نامه داشته است. امیری طبق بندی در قراردادش با پرداخت 400 هزار دلار می‌تواند از این تیم جدا شود، اما این درخواست با مخالفت مدیران باشگاه مواجه شده است.

 

از همین رو، هافبک ملی‌پوش تیم پرسپولیس قرار است فردا مذاکراتی را با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته باشد و تکلیف حضورش در این باشگاه مشخص شود. امیری در مذاکرات قبلی خود با مدیران پرسپولیس خواستار افزایش رقم قرارداد، یا دریافت رضایت‌نامه داشته است.

جام نیوز 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: