کد خبر: ۸۶۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
تعداد بازدید: ۳۰۷
یک منبع آگاه از دستگیری سلطان فروش قبر خبر داد. این منبع آگاه اعلام کرد: نام این فرد «س-ح-ا» است و صبح امروز توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرری دستگیر شده است.

سلطان قبر دستگیر شد؟بعد از انتشار خبر پرده‌برداری از ماجرای مافیای فروش قبر در تهران، یک منبع آگاه خبر دستگیری این فرد را تأیید کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایکنا، این منبع آگاه اعلام کرد: نام این فرد «س-ح-ا» است و صبح امروز توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرری دستگیر شده است.

چند هفته قبل بود که یک خبرگزاری در مصاحبه‌ای با حجت‌الاسلام علامه، مدیر آستان ابن بابویه شهرری، از مافیای فروش قبر در تهران پرده‌برداری کرد و حجت‌الاسلام صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری نیز در مصاحبه‌ای دیگر از اخراج فرد واسطه‌گر فروش قبور از آستان شیخ صدوق (ره) خبر داده بود.

مدیر آستان ابن بابویه شهرری در بخشی از مصاحبه خود گفته بود: «از گذشته یادمان است که می‌گفتند بدترین کار مرده‌خوری است؛ بنده نمی‌دانستم که مرده‌خوری به چه معناست، تا اینکه اینجا آمدم و دیدم که مرده‌خوری وجود دارد. در حالی که ما باید به خانواده‌های متوفی کمک کنیم و آرامش روحی و روانی انتقال دهیم و در حد توان دستگیر آن‌ها باشیم، متأسفانه با حضور این گروه مافیایی بار بیشتری بر دوش آن‌ها گذاشته بود و خانواده‌ها در شرایط بسیار بدی قرار گرفته بودند. بعد از دفن اموات خانواده‌ها متوجه می‌شدند که چه بار مالی سنگینی برای این موضوع متحمل شده‌اند که قانوناً نیز نباید آن را پرداخت می‌کردند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: