کد خبر: ۸۶۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۶۸
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران یکی از گزینه‌های جدی نقل و انتقالاتی آبی پوشان است.

پایان مذاکرات حاج صفی و استقلالبه گزارش  خبرداغ به نقل از دانشجو،  احسان حاج صفی، کاپیتان تیم فوتبال تراکتور تبریز یکی از بزرگترین اسامی نقل و انتقالاتی پیرامون باشگاه استقلال بود که پیش از مشخص شدن وضعیت نیمکت این تیم از هفته‌های پیش، مذاکرات اولیه مدیران باشگاه تهرانی با او منتشر شده بود.

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد با وجود اینکه هنوز سرمربی بعدی این تیم مشخص نشده آنها با چند بازیکن طراز اول لیگ ایران مذاکراتی صورت گرفته است و آنها در تلاش هستند تا تیم کهکشانی را برای فصل آتی راهی مسابقات کنند.

مذاکرات حاج صفی که از هفته‌های گذشته با استقلال آغاز شده بود به نتیجه نرسیده است و این بازیکن نمی‌تواند به عنوان بمب بزرگ نقل و انتقالات سعادتمند به جمع آبی پوشان ملحق شود. آخرین تماس باشگاه تهرانی با این بازیکن روز گذشته صورت گرفت که او اعلام کرد نمی‌تواند این پیشنهاد را بپذیرد و در ایران تنها باید برای تراکتور به میدان برود.

بیشتر بخوانید: 

غیر رسمی؛ توافق رشید مظاهری با استقلال؟

حاج صفی پس از بازی فینال جام حذفی مقابل استقلال اعلام کرد یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و اگر در لیگ ایران بماند تنها می‌تواند برای تراکتور بازی کند چراکه در قرارداد او رضایتنامه برای پیوستن به تیم‌های ایرانی صادر نمی‌شود. همانطور که محمدرضا زنوزی هم اعلام کرد این بازیکن تنها برای حضور مجدد در فوتبال اروپا می‌تواند رضایتنامه‌اش را در این تابستان دریافت کند.

برخلاف شایعاتی که در خصوص پیوستن احسان حاج صفی به استقلال شنیده می‌شد رادیو ورزش یونان اعلام کرد احسان حاج‌صفی عصر شنبه در شهر سالونیکی پس از شرکت در آزمایش پزشکی باشگاه آریس قرارداد دو ساله‌اش با این باشگاه را امضا می‌کند. سایت گاتزتا یونان هم قرارداد حاج صفی با باشگاه آریس را نهایی اعلام کرده است.

سایت گاتزتا یونان درباره آخرین وضعیت انتقال احسان حاج صفی بازیکن تیم تراکتور به باشگاه آریس یونان نوشت: «توافق آریس با احسان حاج صفی که دو ساله خواهد بود را باید نهایی قلمداد کرد. فقط رویه‌های مرسوم برای امضای قرارداد باقی مانده است تا این قرارداد رسمی شود. اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد ظرف ۲۴ ساعت آینده این قراداد رسمی می‌شود.»

این سایت همچنین اعلام کرد که حاج صفی به زود مراحل سفر خود به یونان را آغاز می‌کند. این بازیکن از باشگاه آریس خواسته بود تا نامش را در لیست بازی‌های لیگ اروپا قرار بدهد. مشخصا یکی از خریدهای بزرگی که سعادتمند می‌توانست در تابستان برای استقلال به خدمت بگیرد به اروپا سفر خواهد کرد و او باید به فکر گزینه‌‌های دیگری برای جلب رضایت هواداران انجام بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: