کد خبر: ۸۶۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۳۸۸
استاندار تهران طی پیامی به مناسبی آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامتی دانش آموزان و معلمان، اعلام کرد: حتی در چنین شرایطی، آموزش تعطیل‌بردار نیست.

آموزش تعطیل‌بردار نیست/ با رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی تحصیلی جدید سال را با موفقیت و سلامت تجربه کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه طی پیامی به مناسبت بازگشایی مدارس نوشت: امید است با رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی سال تحصیلی توام با موفقیت و سلامت را تجربه کنیم.

در ادامه این پیام آمده‌است: ثمربخشی آموزش و پرورش از یک سو به واسطه تبدیل کردن انسان‌های مستعد به انسان‌های سالم، بالنده، متعادل و رشد یافته‌است و از سوی دیگر تأمین کننده نیازهای نیروی انسانی جامعه در بخش‌های متفاوت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است. بر همین اساس آموزش و پرورش عهده‌دار مسئولیت سنگینی است که می‌تواند حرکت به سمت قله‌های رفیع دانش و معرفت را فراهم کند.

این پیام حاکی است: امسال به واسطه شیوع کرونا و شرایط مترتب بر آن، مدارس با اعمال سختگیرانه پروتکل های بهداشتی بازگشایی می‌شود؛ چراکه آموزش و پرورش، سنگ بنای پیشرفت و توسعه می باشد و تعطیل بردار نیست؛ بر همین اساس از مسئولان آموزش و پرورش، مدیران و معلمان و همچنین دانش آموزان و اولیای آنها انتظار است تا با رعایت صحیح شیوه‌نامه‌های بهداشتی و آموزش صحیح به آینده‌سازان این مرز و بوم تلاش کنند تا سال تحصیلی توام با موفقیت و سلامت را پشت سر بگذارنند.

بندپی همچنین در پیام خود آورده‌است:اینجانب فرارسیدن فصل جدید تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت آینده‌سازان مملکت را به دانش آموزان عزیز، اولیای محترم آنان و معلمان و فرهنگیان فرهیخته، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن تاکید مجدد بر حفظ سلامت دانش آموزان عزیز امیدوارم با همت معلمان گرامی و سختکوشی دانش آموزان عزیز، ایران اسلامی بیش از پیش قله‌های امید، دانایی و سربلندی را فتح کند.

شمار دانش آموزان استان تهران بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: