کد خبر: ۸۶۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
تعداد بازدید: ۲۴۵
رئیس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضرورت و الزامی برای اثر انگشت با استامپ وجود ندارد، گفت: اصحاب رسانه، صدا و سیما و فصای مجازی تبلیعات لازم را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.

الزام اثر انگشت در انتخابات حذف شد/ هرگونه نشست تجمع و راه اندازی ستاد تبلیعاتی ممنوع است/ ضرورت تبلیعات لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخاباتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، نورمحمد فردی در هجدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی که با محوریت تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن معاونت سیاسی روز پنجشنبه برگزار شد، اظهار داشت: از امروز ۱۳ شهریور ماه تبلیغات هر دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضاهای مجازی و همچنین در برنامه های صدا و سیمای مرکز استان البرز آغاز شد.

وی افزود: تبلیغات هر دو نامزدها می بایست با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی صورت گیرد که در این مرحله به لحاظ شرایط موجود و به منطور سلامت مردم هرگونه نشست تجمع و راه اندازی ستاد تبلیعاتی ممنوع است و از طرفی نامزدهای انتخابات مرحله دوم می‌توانند مرکزی برای رتق و فتق امورات اجرایی و ساماندهی نمایندگان در شعب اخذ رای داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در ادامه افزود : با حضور نامزدها و کمیسیون تبلیعات قرعه کشی برای فعالیت تبلیعات درصدا و سیما برگزار شده و هر کدام از نامزدها می توانند ۶ بار در صدا و سیما در ساعات پر مخاطب ۱۲ ظهر در رادیو و ۹ شب در تلویزیون به صورت ضربدری برنامه ها و اهداف خود را تا پایان تبلیغات تبیین و تشریح کنند.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر همان طور که اشاره شد زمان انتخابات روز جمعه ۲۱ شهریورماه ۹۹ در ۹۰۸ شعبه اخد رای با رعایت نمودن کلیه پروتکل های بهدلشتی انجام می شود و به منظور سلامت مردم این مدت قابل تمدید نیست و از سوی دیکر الزام اثر انگشت افراد در هنگام رای گیری حذف شده است.

فردی گفت: سیاست راهبری نماینده عالی دولت بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات است و هیچ دستگاه دولتی حق دخالت بر علیه و له هیچ کدام از نامزدها را ندارد و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی افزود: نکته مهم و قابل توجه مشارکت مردم در انتخابات است بعضی‌ها فکر نکنند چون مرحله دوم انتخابات است نسبت به تعیین سرنوشت خود بی تفاوت باشند زیرا یک رای هم اثرگذار است و باید حضور فعال داشته باشند.

معاون استاندار گفت: انتظار می‌رود که اصحاب رسانه، صدا و سیما و فصای مجازی تبلیعات لازم را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنند.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، متولدین ۲۱شهریور ۱۳۸۱و قبل از آن، می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه در شعب اخذ رای به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: