کد خبر: ۸۶۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۱۶
گارد ساحلی ژاپن روز پنجشنبه اعلام کرد یک کشتی باری حامل ۴۳ خدمه و پنج هزار و ۸۰۰ گاو زنده پس از برخورد با توفان مایساک در دریای ژاپن غرق شد که تنها یک سرنشین آن تا کنون نجات یافته است.

یک کشتی با ۴۳ خدمه و ۵ هزار و ۸۰۰ گاو در ژاپن غرق شداین کشتی آخرین بار ساعت ۱:۴۵ بامداد امروز پنجشنبه در ۱۸۵ کیلومتری غرب جزیره «آمامی اوشیما» ژاپن یک تماس اضطراری ارسال کرده بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرگزاری کیودو، سه فروند شناور گارد ساحلی، پنج هواپیما و غواصان آموزش دیده ویژه در عملیات جستجو و نجات شرکت دارند اما توفان شدید مایساک کار را برای تیم های امداد و نجات سخت کرده است.

 

این کشتی ۱۲ هزار تنی که Gulf Livestock۱ نام دارد ۳۹ خدمه فیلیپینی، دو نیوزیلندی و دو استرالیایی داشت بار این کشتی نیز پنج هزار و ۸۰۰ گاو زنده بود.

کشتی مذکور از نیوزیلند به سمت چین در حال حرکت بود که در نیمه های راه در دریای چین شرقی به توفان قدرتمند مایساک خورد.

تنها خدمه نجات یافته این کشتی اهل فیلیپین است که گفته می شود وضعیت سلامتی وی رضایت بخش است.

این کشتی ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) از نیوزیلند خارج شد و قرار بود جمعه آینده وارد چین شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: