کد خبر: ۸۶۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۷۳۱
محمود فکری با انتشار پستی در صفحه شخصی اش اعلام کردکه قصد ندارد در شرایط فعلی سرمربی استقلال شود.

به استقلال نمی آیمبه گزارش خبرداغ ، در حالی که در روز‌های اخیر خبر‌هایی مبنی بر پیشنهاد باشگاه استقلال به محمود فکری سرمربی فعلی نساجی مازندران برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال روی نیمکت استقلال منتشر شده بود، سرمربی تیم فوتبال نساجی در صفحه شخصی اش نوشت: سلام، چند روزی است که از اسم بنده برای برهم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان استقلال استفاده می‌شود.


خدمت همه عزیزان عرض می‌کنم که با نساجی قرارداد دارم و هر چند که این توانایی را در خود می‌بینم که با تیم‌های بزرگ فوتبال هم همکاری کنم، ولی در حال حاضر برنامه‌ای برای تیم دیگری ندارم البته برای قراردادم با نساجی از برخی از دوستان گلایه دارم، اما بی صبرانه منتظر کسب افتخاری دیگر از تیم استقلال هستم و برای باشگاه محبوب استقلال و طرفداران بسیار عزیزش آرزوی بهترین‌ها را دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: