کد خبر: ۸۶۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۴۸۲
وزیر ارتباطات در پاسخ به عامل پخش شایعه فعال‌سازی رومینگ و تحمیل هزینه به مشترک نوشت: دو حالت متصور است. یا این که موضوع درمناطق مرزی کشور مطرح و سپس خبر آن در سایر نقاط نیز منتشر شده است. احتمال دوم این است که یک شبکه پخش شایعه در شبکه های اجتماعی با هر هدف ممکن در کشور فعال شده که به اطلاعات اپراتورها دسترسی پیدا کرده‌اند و با پخش شایعه، عکس العمل مردم و در نتیجه قدرت پخش شایعه را با تعداد کدهای دستوری غیرفعالسازی رومینگ بین الملل شماره گیری شده، ارزیابی می‌کنند.

وزیر ارتباطات درباره منشأ شایعه فعال‌سازی رومینگ: ممکن است یک شبکه پخش شایعه به اطلاعات اپراتور‌ها دسترسی پیدا کرده باشند / شاید می‌خواستند قدرت پخش شایعه را با تعداد کد‌های دستوری غیرفعالسازی رومینگ بین الملل، ارزیابی کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود در پاسخ به عامل پخش شایعه فعال‌سازی رومینگ و تحمیل هزینه به مشترک نوشت: دو حالت متصور است. یا این که موضوع درمناطق مرزی کشور مطرح و سپس خبر آن در سایر نقاط نیز منتشر شده است. احتمال دوم این است که یک شبکه پخش شایعه در شبکه های اجتماعی با هر هدف ممکن در کشور فعال شده که به اطلاعات اپراتورها دسترسی پیدا کرده‌اند و با پخش شایعه، عکس العمل مردم و در نتیجه قدرت پخش شایعه را با تعداد کدهای دستوری غیرفعالسازی رومینگ بین الملل شماره گیری شده، ارزیابی می‌کنند.

در صورت صحت گزینه دوم، دستگاه‌های ذیربط در شناسایی این شبکه ها بایستی یک بررسی دقیق به عمل بیاورند و نسبت به برخورد با عوامل آن اقدام کنند.

اطمینان می‌دهیم که نسبت به حق‌الناس حساس هستیم و فعال بودن سرویس رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت شما، مادامی‌که به مسافرت خارج از کشور نرفته‌اید و تماسی برقرار نکرده‌اید و استفاده‌ای از اینترنت نداشته‌اید، هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد و این شایعه یک دروغ شاخ‌دار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: