کد خبر: ۸۶۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۷
کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته آینده با دعوت از وزیر اقتصاد آخرین وضعیت بیمه‌های بازرگانی کشور را بررسی می‌کند.

حضور وزرای اقتصاد و کار در کمیسیون اقتصادی طی هفته آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در نشست روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس رای گیری نهایی در خصوص طرح اصلاح ماده (۵۴) مکرر قانون مالیات‌های مستقیم اعاده شده از شورای نگهبان انجام می‌شود، همچنین در این نشست طرح استفساریه بند (۲) ماده (۲) مالیات‌های مستقیم اعاده شده از شورای نگهبان و لایحه مالیات بر ارزش افزوده اعاده شده از شورای نگهبان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

روز دو‌شنبه هم کارگروه مالیاتی جهت بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه، کارگروه بازار سرمایه جهت بررسی آخرین وضعیت نوسانات بازار سرمایه و کارگروه اقتصاد دانش بنیان نشست‌هایی را برگزار می‌کنند.

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روز (دوشنبه) نشستی را با مدیران ارشد بیمه‌های بازرگانی کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت بیمه کشور برگزار می‌کند، در این نشست وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی حضور دارند.

کمیسیون اقتصادی در نشست صبح روز (سه‌شنبه) نیز تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس برای ضرورت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند، سازمان منطقه آزاد قشم، سازمان خصوصی سازی، نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی و نحوه واگذاری انبار‌های شهید شاهویی شهر گلستان شهرستان بهارستان را بررسی می‌کند.

همچنین در نشست دیگر روز (سه‌شنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس نمایندگان داوطلب واجد شرایط برای عضویت در هیات نظارت اندوخته اسکناس، عضویت در هیئت نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار و عضویت در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب می‌شوند.

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین در روز سه‌شنبه طی نشستی با حضور رئیس کل بانک مرکزی و معاونان وی نحوه اجرای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور و کلیات لایحه اصلاح ماده ۱۴ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را بررسی و گزارشی در خصوص لایحه اصلاح ماده یک قانون پولی و بانکی کشور ارائه می‌شود.

اعضای کمیسیون اقتصادی عصر روز (سه‌شنبه) نیز نشست مشترکی با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی به منظور بررسی عملکرد بنگاه‌های اقتصادی وابسته به صندوق‌های تامین اجتماعی، بازنشستگی فولاد، بازنشستگی کشوری و بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر و همچنین بررسی لایحه تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و ارزیابی شاخص‌های اقتصادی بخش تعاون کشور برگزار می‌کند.

جلسه هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس نیز روز چهارشنبه در خصوص بررسی اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: