کد خبر: ۸۶۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۲۱۹
زن میانسال که متهم به قتل همسر سالخورده‌اش است در جلسه دادگاه منکر اتهامش شد و قرار است این پرونده برای رفع ابهامات به دادسرا بازگردد تا تحقیقات بیشتری انجام شود.
محاکمه زن میانسال به اتهام قتل شوهربه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جام جم: زن میانسال که متهم به قتل همسر سالخورده‌اش است در جلسه دادگاه منکر اتهامش شد و قرار است این پرونده برای رفع ابهامات به دادسرا بازگردد تا تحقیقات بیشتری انجام شود.

سه سال قبل زنی در تماس با پلیس از مرگ همسرش خبر داد و ماموران در محل با جسد پیرمرد 70 ساله روبه‌رو شدند که مرگش مشکوک به نظر می‌رسید. همسر این مرد گفت: همسر اول شوهرم فوت کرده بود و بعد از آشنایی با هم ازدواج کردیم. امروز وقتی از محل کار به خانه برگشتم با جسد او روبه‌رو شدم.

شوهرم کم‌بینا بود و احتمال می‌دهم از پله‌ها سقوط کرده و جان باخته است. این در حالی است که پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه به سر پیرمرد اعلام کرد، اما نتوانست تشخیص دهد این ضربه به دلیل پرت‌شدن بوده یا این‌که فردی به سر او ضربه زده است. در ادامه فرزندان پیرمرد از همسر دوم او به اتهام قتل شکایت کردند و گفتند: این زن با ما رفتار خوبی نداشت و به همین خاطر ما تلفنی با پدرم در ارتباط بودیم. او پدرمان را کشته و از او شکایت داریم.

در حالی که این زن منکر قتل بود، پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری ارسال شد و قضات بعد از محاکمه او را تبرئه کردند. این رای در دیوان‌عالی کشور شکسته و متهم دیروز دوباره در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. در این جلسه اولیای‌دم درخواست قصاص کرده و مدعی شدند، پدرشان کم‌بینا نبوده و عینک می‌زده است. او مرد سرزنده‌ای بوده و احتمال سقوطش از پله‌ها درست نیست. اطمینان داریم قتلی رخ داده است.

در ادامه متهم گفت: به دلیل این‌که من بدون اطلاع فرزندان پیرمرد با او ازدواج کردم، فرزندانش با ما رفت و آمد نداشتند. من شوهرم را نکشتم و او به خاطر کم‌بینایی از پله‌ها سقوط کرده بود. وکیل متهم نیز گفت: پیرمرد قرار بود ملکی را به نام موکلم کند به همین خاطر مرگ او به نفعش نبود. پزشکی قانونی هم با قطعیت نگفته ضربه به سر باعث مرگ شده است.

با توجه به ادعاهای دو طرف پرونده، قضات برای رفع ابهامات، آن را به دادسرا بازگرداندند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: