کد خبر: ۸۶۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۰۱
آقاجری با اشاره به نظارت میدانی رئیس مجلس در ماهشهر؛
نماینده مردم بندرماهشهر،هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس از حضور رئیس مجلس در میان مردم مستضعف شهرک طالقانی بندر ماهشهر خبر داد و گفت: قالیباف طی این نظارت میدانی در جریان مشکلات مردم منطقه همچون بیکاری و کمبود آب آشامیدنی قرار گرفت.

توسعه پالایشگاه‌ها به منظور ایجاد اشتغال و درآمدزایی در دستور کار مسئولان قرار گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حبیب آقاجری، نماینده بندرماهشهر،هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس با اشاره به نظارت میدانی رئیس مجلس بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان خوزستان و حضور در شهرک طالقانی بندرماهشهر، گفت: آقای قالیباف با حضور در میان مردم مستضعف شهرک طالقانی در جریان مشکلات آن‌ها همچون بیکاری، کمبود آب آشامیدنی و وضعیت نابسامان فاضلاب منطقه قرار گرفت و مردم از رئیس مجلس خواستار متصل شدن ۶۰ هکتار زمین اطراف به شهرک طالقانی شدند.

نماینده مردم بندرماهشهر،هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرک طالقانی بندرماهشهر حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد اما از نظر وسعت محدود است به طوری که در یک خانه ۱۸۰ متری سه خانواده زندگی می‌کنند، لذا مردم تقاضا دارند ۶۰ هکتار زمین اطراف به شهرک طالقانی متصل و با زیرسازی این زمین‌ها، از مشکل کمبود زمین رهایی پیدا کنند.

وی با اشاره به معضل تملک زمین‌های شهر چمران در منطقه بندرماهشهر، توضیح داد: از آنجا که وزارت نفت مدعی است اراضی شهر چمران به آن تعلق دارد اجازه واگذاری نمی‌دهد، به همین دلیل مسئولان نمی‌توانند در این منطقه حتی یک سالن ورزشی یا مکانی فرهنگی، تفریحی و تجاری ایجاد کنند، بر این اساس رئیس مجلس وعده پیگیری این مشکل را طی برگزاری جلساتی با مسئولان وزارت نفت داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار بالای بیکاری بندر ماهشهر و شهرهای و روستاهای اطراف آن بر ضرورت گسترش صنایع پایین دستی به منظور ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای کشور تاکید و این مهم را یکی دیگر از مطالبات مطروحه ازسوی مردم این منطقه عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: