کد خبر: ۸۶۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۵۲۳
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم و لژیونرشدن قرار گرفت....

دو پیشنهاد گلزن پرسپولیس را هوایی کرد/ خداحافظی علیپور از سرخ‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا قرارداد علی علیپور را تمدید کرده تا مهاجم گلزن این تیم در سه فصل گذشته را در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حفظ کند.

 

با این حال پیشنهادات مالی مناسب این بازیکن از لیگ فوتبال چین و پرتغال باعث شده تا مهاجم سرخپوشان قید ماندن در فوتبال ایران را بزند و تصمیم خود را برای لژیونرشدن بگیرد.

 

علیپور هرگونه مذاکره با رسول پناه را نیز رد کرده و کادر فنی را نیز در جریان جدایی خود قرار داده است اما هنوز تکلیف نهایی خود را برای فصصل اینده نگرفته است.

 

با این حال مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش است تا این بازیکن را حفظ کرده و خیال گل محمدی را بابت خط حمله تیمش در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که از ۲۴ شهریورماه بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می شود راحت کند.

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: