کد خبر: ۸۶۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۴۲۸
422هزار و 730نفرساعت دوره آموزشی از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال گذشته برای توانمندسازی کارکنان ستادی، ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی، ارائه شده است.

400 هزار نفر-ساعت آموزش الکترونیکی کارکنان در یک سالبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با راه اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی به نشانی https://el.mcls.gov.ir  از سوی مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، در طول سال گذشته  یک هزار و ۶۲۵ نفر  کاربر ستادی و ۵ هزار و ۶۸۵ کاربر استانی آموزش دیدند.

همچنین ۵۲  دوره یادگیری الکترونیکی در سال 98 برگزار شده که نسبت به سال ۹۷، 36/84 درصد رشد داشته است.
 در سال ۹۸ ، 422 هزار و 730  نفر_ساعت دوره آموزشی برگزار شده که در قیاس با سال ۹۷ ، 55/69 درصد رشد را نشان می دهد.
برگزاری دوره های جدید "بهبود مدیریت"، "مدیریت پروژه با استاندارد PMBOK"  و دوره "زبان انگلیسی" ویژه فرزندان همکاران و تنوع بخشی به شیوه اجرای دوره های آموزش الکترونیکی به شکل تلفیقی (حضوری/الکترونیکی)، استفاده از استاد پشتیبان در تالارهای گفت و گو و تغییر شیوه نمره دهی از سایر اقدامات مرکزفناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری در سال گذشته است.
برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از بیماری های نوپدید با محوریت کرونا از اقدامات مهم این سامانه یادگیری در سال 98 است که در همین راستا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به رییس شورای اطلاع رسانی دولت، اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برگزاری دوره آموزش الکترونیکی مقابله با ویروس کرونا برای کارمندان را اقدامی شایسته و بجا دانسته و توصیه کرده اقدام مشابه در سایر دستگاه ها نیز اجرا شود.
راه اندازی سامانه تعاونگران به نشانی http://vtcc.mcls.gov.ir از سایر اقدامات موثر برای فراهم آوردن شرایط یادگیری الکترونیکی در جامعه هدف وزارتخانه است که تا کنون ۷۱۴ هزار و ۱۳۳ نفر_ساعت آموزشی برای ۲۳ هزار و ۸۵۱ کاربر سامانه تعاونگران برگزار شده است.
در سال 99 با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری دوره های آموزش حضوری با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه، سامانه یادگیری الکترونیکی بستر و ظرفیت مناسبی برای فراگیری آموزش الکترونیکی در سراسر کشور فراهم کرده است.
بدین منظور دوره های آموزشی ویژه مدیران، شامل مدیریت تعالی (EFQM) و مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی برگزار شده و دوره مربی گری در محیط کار (کوچینگ) در دست اقدام است. همچنین راه اندازی کلاس برخط و گواهینامه الکترونیکی از اقدامات ویژه در سال جاری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: