کد خبر: ۸۶۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۳۱۳
تماشاگران می‌توانند دیدارهای فصل جدید لیگ ستارگان قطر را با حضور در ورزشگاه‌ها تماشا کنند.

برگزاری فصل جدید لیگ ستارگان قطر با حضور تماشاگرانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، سازمان لیگ ستارگان قطر با همکاری دیگر ارگان‌های مرتبط در این کشور زمینه حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها برای تماشای رقابت‌ها را آماده کرده است. فصل جدید لیگ ستارگان قطر از فردا آغاز می‌شود.

هر شخصی برای ورود به ورزشگاه به صورت اینترنتی بلیت را خریداری کند. بلیت در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه فروخته نمی‌شود و محدودیت در تعداد خرید به ازای هر نفر وجود دارد. افراد زیر 12 سال هم می‌توانند به ورزشگاه بروند اما باید به صورت جداگانه بلیت بخرند.

همه تماشاگران باید ماسک بزنند و برگه صحت سلامتی‌شان را ارائه دهند. فاصله اجتماعی استاندارد باید هنگام حضور تماشاگران در ورزشگاه حفظ شود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: