کد خبر: ۸۶۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۹
امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه در گفت‌وگو با نشریه پولتیکو تاکید کرد، چنین تدابیر تنبیهی احتمالی می‌تواند از توقف ارائه وام تا تحریم طبقه حاکم را در بر بگیرد.

مکرون: سه ماه آینده برای انجام تغییرات در لبنان حیاتیست، اگر تغییری اعمال نشود، باید از وجود تدابیر تنبیهی اطمینان حاصل کردرئیس‌جمهوری فرانسه امروز (سه‌شنبه) گفت، سه ماه آینده برای انجام تغییرات در لبنان حیاتی و اساسی است و اگر تغییری اعمال نشود، باید از وجود تدابیر تنبیهی اطمینان حاصل کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه در گفت‌وگو با نشریه پولتیکو تاکید کرد، چنین تدابیر تنبیهی احتمالی می‌تواند از توقف ارائه وام تا تحریم طبقه حاکم را در بر بگیرد.

ماکرون اکنون در سفر رسمی به لبنان به سر می‌برد و انتظار می‌رود رهبران لبنان را برای اجرای اصلاحات اقتصادی که برای برون‌رفت این کشور از بحران و آزاد کردن کمک خارجی لازم دانسته می‌شود، ترغیب کند.

رئیس جمهوری فرانسه در جریان دومین سفرش به لبنان که ظرف کمتر از یک ماه و پس از گذشت چندین ساعت از تعیین مصطفی ادیب به عنوان مامور تشکیل دولت جدید صورت گرفت، خواستار تشکیل دولت در بیروت با مأموریتی مشخص در اسرع وقت شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: