کد خبر: ۸۶۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۲۹۰
رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا استراماچونی می‌تواند به استقلال برگردد اظهار داشت: با توجه به اینکه این مربی قراردادش را با استقلال فسخ کرده و برای پیوستن به این باشگاه باید قرارداد جدید امضا کند به همین علت شامل قانون منع حضور مربیان خارجی می‌شود و نمی‌تواند با استقلال قرارداد امضا کند.

فدراسیون فوتبال: استراماچونی نمی تواند با استقلال قرارداد جدید امضا کندرئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: آندره آ استراماچونی نمی‌تواند با باشگاه استقلال قرارداد امضا کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، جمشید نورشرق در خصوص اینکه آیا استراماچونی می‌تواند به استقلال برگردد اظهار داشت: با توجه به اینکه این مربی قراردادش را با استقلال فسخ کرده و برای پیوستن به این باشگاه باید قرارداد جدید امضا کند به همین علت شامل قانون منع حضور مربیان خارجی می‌شود و نمی‌تواند با استقلال قرارداد امضا کند.

وی افزود: بعد از فسخ قرارداد استراماچونی، باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی قرارداد رسمی امضا کرده و برای این مربی کارت مربیگری دریافت کرده بنابراین بازگشت استراماچونی مشمول عقد قرارداد جدید است و این مربی نمی‌تواند به این باشگاه بپیوندد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: