کد خبر: ۸۶۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۶۰
مرتضی فلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در معاونت حقوقی در یک سال گذشته گفت: در راستای خصوصی‌سازی سرخابی‌ها از نظر حقوقی و مالی درباره اسناد دو باشگاه شفاف سازی‌هایی صورت گرفته است.
وضعیت مالی سرخابی‌ها شفاف‌سازی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران ورزشی: مرتضی فلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در معاونت حقوقی در یک سال گذشته گفت: «در راستای خصوصی‌سازی سرخابی‌ها از نظر حقوقی و مالی درباره اسناد دو باشگاه شفاف سازی‌هایی صورت گرفته و مالکیت دو ورزشگاه درفشی‌فر و مرغوبکار که سالیان پیش به سرخابی‌ها تعلق گرفته بود مستندسازی شد.

همچنین بحث دو واگذاری ورزشگاه کمپ حجازی و شهدای گمنام نیز در حال انجام شدن است. بحث افزایش سرمایه دو باشگاه نیز در حال انجام است تا روند خصوصی‌سازی دو باشگاه زودتر صورت بگیرد. یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته بحث شاکله حقوقی و مستندسازی و تصحیح اراضی فاقد سند است.

بیشتر بخوانید: 

آندو: خودم را مدیون سرژیک می‌دانم

از مجموع 8 هزار ملکی که در اختیار داریم پیش از این حدود 500 ملک سند داشت که در سه سال اخیر با حمایت‌های مقام عالی وزارت و معاونین توانستیم هزار و 526 سند مالکیت وضع کنیم و یک رشد قابل توجه داشته باشیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: