کد خبر: ۸۶۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۴۹۳
وزیر آموزش و پرورش گفت: روز شنبه 15 شهریور، روز آغاز سال تحصیلی است و مدارس نیز به غیر از مناطق قرمز حضوری دایر خواهند بود.

وزیر آموزش و پرورش: دانش‌آموزان به غیر از مناطق قرمز در 15 شهریور به مدرسه می‌روندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس، اظهار کرد: روز شنبه 15 شهریور، روز آغاز سال تحصیلی است و مدارس نیز به صورت حضوری دایر خواهند بود.

وی ادامه داد: تنها مدارس مناطقی که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شود که قرمز است، اجازه بازگشایی ندارند.

حاجی‌میرزایی تأکید کرد: حتی اگر منطقه ای زرد باشد کلاس ها برگزار می شود ولی با تعداد محدودتر دانش‌آموزان در کلاس درس برگزار خواهد شد.

وی افزود: درباره حضور یا عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس تا قبل از روز شنبه از سوی مدارس به خانواده ها اطلاع رسانی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
من یکی از هزاران معلمی هستم که منطقه قرمز سرخ یا خطر اعلام شده و به دلایل مشکلات مالی فراوان گوشی موبایل هوشمند ندارم لطفا زیر ساخت تهییه قسطی موبایل را برای معلمان فاقد گوشی فراهم کنید بعد از ما کار در فضای مجازی را بخواهید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: