کد خبر: ۸۶۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
تعداد بازدید: ۱۷۸
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به سرکوب اعتراضات ضد نژادپرستی و کشته شدن یکی از معترضان در آمریکا اظهار کرد مردم این کشور مستحق برابری و زندگی بهتری هستند واشنگتن بهتر است به اعتراضات مردم گوش دهد و زمان بیشتری را برای بهبود زندگی آنها صرف کند.

کنایه سخنگوی وزارت خارجه چین: از پومپئو تشکر می‌کنم؛ هر وقت دهانش را باز کرد، باعث شد تا مردم چین حزب کمونیست را عمیق‌تر دوست داشته باشندسخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به سرکوب اعتراضات ضد نژادپرستی و کشته شدن یکی از معترضان در آمریکا اظهار کرد مردم این کشور مستحق برابری و زندگی بهتری هستند واشنگتن بهتر است به اعتراضات مردم گوش دهد و زمان بیشتری را برای بهبود زندگی آنها صرف کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا خانم «هوا چون یینگ» روز دوشنبه در رشته توئیتی نوشت: مردم چین هم البته سزاوار زندگی بهتری هستند این همان کاری است که حزب کمونیست چین برای مردم انجام داده است و این دقیقاً بزرگترین تفاوت بین حزب کمونیست چین و دولت شما (آمریکا) است.

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه چین واکنشی به سخنان سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا است که در مورد سرکوب تظاهرات ضد نژادپرستی در پورتلند گفته بود از تمام گزینه ها برای پایان دادن به این ناآرامی ها استفاده می کند.

خانم یینگ در ادامه گریزی به جنگ تجاری دو کشور زده و نوشته است سال ها است که ایالات متحده از محصولات کم قیمت و با کیفیت بالا که چین به قیمت فدا کردن محیط زندگی خود تامین کرده است، بهره مند شده است اما اکنون وقتی چین در مسیر توسعه سبز و پایدار قرار گرفته است و به سمت بالا حرکت می کند، آمریکا آنقدر نگران می شود که آشکارا به ما حمله کرده و دارایی های ما را سرقت می کند.

این دیپلمات چینی افزوده است: این یک واقعیت است که رفتار شیطانی پمپئو دیپلمات ارشد ایالات متحده باعث شده است که تصور مردم در سراسر جهان تغییر کند و تصویر ایالات متحده به عنوان "فانوس دریایی" را واژگون کرده است به همین دلیل می خواهم از پمپئو تشکر کنم زیرا هر وقت دهان خود را باز کرد باعث شد تا مردم چین کشور خود و حزب کمونیست را عمیق تر دوست داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: