کد خبر: ۸۶۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
تعداد بازدید: ۲۲۸
عاملان ضرب و شتم پرسنل اورژانس ۱۱۵ تبریز و مخربان اموال دولتی به شش ماه حبس محکوم شدند.

۶ ماه حبس برای ضرب و شتمِ نیروهای اورژانسبه  گزراش خبرداغ به نقل از مهر؛ با پیگیری جدی دستگاه قضا عاملین ضرب و شتم کارشناس اورژانس حین امدادرسانی و عامل تخریب اموال دولتی پایگاه باغمیشه در تبریز هر کدام به شش ماه حبس محکوم شدند.

به دنبال ضرب و شتم کارشناس فوریت پزشکی تبریز در خرداد ماه سال جاری، توسط یکی از همراهان مصدوم حین عملیات امدادرسانی اورژانس که منجر به مصدومیت وی شد و با این شرایط همکاران مأموریت را به پایان رسانده و امدادرسانی را متوقف نکرده و مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند، مراتب با توجه به حساسیت موضوع و دستور رئیس مرکز اورژانس استان از طریق دستگاه قضا پیگیری شد و ضارب به تحمل شش ماه حبس و پرداخت دیه محکوم شد.

در پرونده دیگری که تیرماه سال جاری، یکی از همسایگان پایگاه باغمیشه اقدام به تخریب اموال دولتی و وارد کردن خسارات مادی به پایگاه و ترس و اعراب پرسنل شده بود با شکایت رئیس مرکز مورد تعقیب قضائی قرار گرفت. پس از رسیدگی به پرونده در مراجع قضائی فرد خاطی ضمن جبران خسارت به شش ماه حبس محکوم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: