کد خبر: ۸۶۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۲۰۳
هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال به روزهای خوب خود رسیده اما به نظرم پرسپولیس آماده‌تر است و کفه ترازو به سمت این تیم سنگینی می‌کند.

مامانی: برای پیروزی در دربی، کفه ترازو به سمت پرسپولیس سنگینی می‌کند/ گل‌ریحان پتانسیل لیگ برتری شدن را داردبه گزارش خبرداغ، محمدرضا مامانی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با دربی پیش‌رو در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، اظهار داشت: دربی یک بازی متفاوت است، مهم نیست جام حذفی باشد یا لیگ. شرایط دربی فرق می‌کند و لزوماً ارتباطی به جایگاه تیم‌ها در جدول اینکه کدام تیم قهرمان شده است، ندارد. استقلال با فرهاد مجیدی دوباره به روزهای خوب خود رسیده اما به نظرم شرایط پرسپولیس بهتر است و معتقدم برای پیروزی در دربی و صعود به فینال چام حذفی، کفه ترازو به سمت پرسپولیس سنگینی می‌کند.

وی ادامه داد: دربی یک بازی دشوار است و علاوه بر مسائل فنی و آمادگی بدنی بازیکنان، به نظرم تیمی پیروز می‌شود که اعتماد به نفس بهتری داشته باشد و بیشتر بجنگد. درست است که یکدست بودن تیم در کسب نتیجه بهتر کمک می‌کند اما به طور ویژه در دربی، تیمی پیروز می‌شود که روحیه بهتری دارد و جنگ روانی در این دیدار، اهمیت بالایی دارد.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل جاری مربی تیم گل‌ریحان البرز در لیگ یک بود در پایان درباره اینکه آیا فصل بعد هم در این تیم می‌ماند یا خیر، خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست که من برای فصل بعد هم در این تیم بمانم یا خیر و باید ببینیم شرایط چگونه رقم می‌خورد. گل‌ریحان تیم خوبی است و به نظرم پتانسیل این را دارد که فصل آینده لیگ برتری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: