کد خبر: ۸۶۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۳۰۵
در تاریخ مسابقات فوتبال لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس ۶ بار قهرمان شده است و پرافتخارترین تیم لیگ برتر است اما یک رکورد جذاب هم به خانه استقلال رفته است....

استقلال رکورددار «سکو» در لیگ برتر / پرسپولیس پرافتخارترین استبه گزارش خبرداغ به نقل از به نقل از مهر، این رکورد میزان رفتن استقلال روی سکوی افتخار است. استقلال ۱۴ بار روی سکو رفته است، ۳بار قهرمان شده است ۵ بار به عنوان دوم رسیده و ۶ بار هم روی پله سوم قرار گرفته است، استقلال در حالی ۱۴ حضور روی سکوی افتخار را تجربه کرده است که پرسپولیس تنها ۱۰ بار روی سکوهای اول تا سوم مسابقات فوتبال لیگ بر تر فوتبال ایران قرار گرفته است.

 

پرسپولیس ۶ قهرمانی ۲ عنوان دوم و ۲ عنوان سوم در تاریخ لیگ برتر داشته است و وضعیت پاس از پرسپولیس در حضور سکویی ضعیف تر است و با ۵ قهرمانی و یک دومی و یک رتبه سوم ، تنها ۸ بار یعنی شش بار کمتر از تیم فوتبال استقلال روی سکوی موفقیت در مسابقات فوتبال لیگ برتر قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: