کد خبر: ۸۶۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
بعد از خبر روز گذشته روزنامه هفت صبح مبنی بر سریال‌ کمدی سیروس مقدم برای نوروز ۱۴۰۰ بدون حضور الهام غفوری و محسن تنابنده، و بازخوردهای منفی فراوان این خبر در شبکه‌های اجتماعی، الهام غفوری گفت:« من چنین خبری را تکذیب می‌کنم.

الهام غفوری: ساخت سریال‌ کمدی سیروس مقدم بدون محسن تنابنده را تکذیب می‌کنم / او عاقل‌تر از این است که تیم موفقش را کنار بگذاردبه گزارش خبرداغ ، بعد از خبر روز گذشته روزنامه هفت صبح مبنی بر سریال‌ کمدی سیروس مقدم برای نوروز ۱۴۰۰ بدون حضور الهام غفوری و محسن تنابنده، و بازخوردهای منفی فراوان این خبر در شبکه‌های اجتماعی، الهام غفوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت:« من چنین خبری را تکذیب می‌کنم.

بعد از خبر روز گذشته روزنامه هفت صبح مبنی بر سریال‌ کمدی سیروس مقدم برای نوروز ۱۴۰۰ بدون حضور الهام غفوری و محسن تنابنده، و بازخوردهای منفی فراوان این خبر در شبکه‌های اجتماعی، الهام غفوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت:« من چنین خبری را تکذیب می‌کنم.

 

در سال‌هاى اخیر سیروس مقدم سریال‌هایى براى شبکه یک ساخته است که من تهیه‌کننده آن نبودم، اما اینکه بخواهد سریال نوروزى شبکه یک را بدون حضور من و محسن تنابنده تولید کند، تکذیب می‌کنم. سیروس مقدم عاقل‌تر از این است که تیم موفق خود را کنار بگذارد و به ترکیب جدیدى فکر کند.شبکه یک هم تا امروز پیشنهادی برای ساخت سریال نوروزی به آقای مقدم نداده است»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: