کد خبر: ۸۶۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۲۳۵
مهر نوشت: وزیر بهداشت گفت: پیش بینی ما این است که در پاییز پیک کرونا و آنفلوانزا را با هم داشته باشیم. وزیر بهداشت گفت: استان مازندران در بدترین شرایط به سر می‌برد و تردید نداریم که مسافرت موجب تشدید این بیماری می‌شود.

وزیر بهداشت: نگران سفرهای مردم هستیم / در بعضی مناطق، سفر کمتر شده اما مسافرت به مشهد و مازندران زیاد است / استان مازندران در بدترین شرایط به سر می‌بردوزیر بهداشت گفت: پیش بینی ما این است که در پاییز پیک کرونا و آنفلوانزا را با هم داشته باشیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، سعید نمکی، اظهار کرد: در زمینه ساخت واکسن کرونا همکاران ما دستاوردهای خوبی داشته اند البته این واکسن در جهان مقوله‌ای است که موارد مبهم آن مانده است.

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ مورد واکسن معرفی شده البته ما به غیر از آن از با واکسن سازان مشهور جهان مکاتباتی هم داشتیم.

نمکی بیان کرد: در پیک دوم کرونا مردم و همکاران واقعاً همکاری کردند و در بسیاری از استان‌ها وضعیت بهتری داریم. در این ماه محرم هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وزیر بهداشت گفت: استان مازندران در بدترین شرایط به سر می‌برد و تردید نداریم که مسافرت موجب تشدید این بیماری می‌شود.

نمکی بیان کرد: بدون مصوبات ستاد ملی کرونا کسی حق تصمیم گیری ندارد آقای مونسان (وزیر میراث فرهنگی و گردشگری) هم نگران اقتصاد گردشگری هستند و طبیعتاً این سفرها در شیوع بیماری کرونا تأثیر دارد.

وزیر بهداشت یادآور شد: ما در تمام کشورها می‌بینیم که در بعضی مناطق رفت و آمدها محدود شده اما مشهد و مازندران متأسفانه سفر بسیار زیاد است؛ توصیه ما این است که مردم به مسافرت نروند و نقاط قرمز را بشناسند.

نمکی اظهار کرد: پیش بینی ما این است که در پاییز پیک کرونا و آنفلوانزا را با هم داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: