کد خبر: ۸۶۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۳۷۵
ظریف:
وزیر امور خارجه با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، گفت: سفر آقای رافائل گروسی مدیرکل آژانس به تهران ارتباطی با مکانیسم ماشه ندارد.

سفر «گروسی» به ایران ارتباطی با مکانیسم ماشه ندارد/ همیشه آماده همکاری با آژانس هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد جواد ظریف امروز (دوشنبه) در حاشیه افتتاح میز خدمت کنسولی در وزارت امورخارجه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، هیچ ارتباطی با مکانیسم ماشه ندارد؛ این اصطلاحی است که آمریکایی‌ها باب کردند.

وزیر امور خارجه افزود: ایران همیشه آماده همکاری با آژانس بوده و سفر مدیر کل آژانس به تهران، در راستای گفتگو‌هایی است که از چندین ماه پیش در حال انجام است.

ظریف ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم کسانی که مخالف اهداف آژانس بین المللی انرژی اتمی هستند مانند رژیم صهیونیستی، اهداف آژانس را به تمسخر بگیرند.

وی همچنین با اشاره به هفته دولت، گفت: همکاران ما به مناسبت این ایام، میز خدمت کنسولی را گسترش دادند، در گذشته این میز خدمت درباره اسناد ایرانیان بود و هم اکنون در بخش‌های گوناگون می‌توانند بدون اینکه مردم به دفاتر مختلف بروند کار خودشان را انجام دهند.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: میز خدمت ان شاالله، به اینترنتی و آنلاین تبدیل می‌شود تا ضرورت مراجعه به وزارت خارجه وسفارت خانه‌ها کمتر شود، هدف ما این است با افتتاح این میز در بخش کنسولی با حداقل مزاحمت، بیشترین خدمات را ارائه کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: