کد خبر: ۸۶۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۴۵
اعضای هیات مدیره مرکز وکلای استان تهران طی نشستی با رییس کل دادگستری استان تهران دیدار کردند.

اعضای هیات مدیره مرکز وکلای استان تهران با رییس کل دادگستری تهران دیدار کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد جواد حشمتی مهذب، رییس کل دادگستری تهران در دیدار با اعضای هیات مدیره مرکز وکلای استان تهران توجه به آموزش وکلا را مهم دانست و اظهار کرد: تعامل آموزشی با قضات استان تهران می تواند در این زمینه مفید باشد.

‎حشمتی همچنین تعامل بیشتر هیات مدیره کانون وکلا با دادگستری استان تهران را مورد تاکید قرار دارد.

در ادامه این نشست سید نصرالله ابراهیمی رییس هیات مدیره مرکز وکلای استان تهران ضمن ارائه گزارشی به اختصار اهم اقدامات صورت گرفته توسط هیات مدیره مرکز وکلای استان تهران از زمان تشکیل در آذرماه ۱۳۹۸ تاکنون را تشریح کرد.

ابراهیمی در این نشست به برخی از درخواست‌های وکلای استان تهران در زمینه تکریم وکلای مرکز در امر معاضدت و ارائه تسهیلات زیرساختی در این خصوص توسط مجتمع‌های قضایی استان تهران و همچنین راه اندازی گیت‌های ویژه وکلا اشاره کرد.

همکاری و تعامل سازنده موثر روسای مجتمع‌های قضایی و دادسراهای استان تهران در خصوص کارآموزی حدود بیش از ۱۶۱۹ وکیل کارآموزی که در سال جدید مورد پذیرش قرار گرفتند از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مورد درخواست ریاست هیات مدیره استان تهران قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: