کد خبر: ۸۶۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
تعداد بازدید: ۵۳۲
از شواهد امر پیداست پرسپولیس پس از جدایی بیرانوند به خرید دروازه بان ماشین سازی تبریز علاقه دارد.

جانشین ایرانی بیرانوند در پرسپولیس مشخص شدبه گزارش خبرداغ ، پس از جدایی علیرضا بیرانوند از جمع پرسپولیسی ها بدون شک این تیم فقط با اتکا به حضور رادوشوویچ، فصل آینده را شروع نخواهد کرد.


عقل، تدبیر و منطق حکم می کند پرسپولیس به دنبال یک دروازه بان دیگر هم باشد؛ در این زمینه اما گفته می شود گزینه ای که مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است، کسی نیست به جز حامد لک دروازه بان تیم ماشین سازی تبریز در این فصل...
لک دروازه بانی کم تجربه و بی حاشیه هم نیست؛ او بارها برای حضور در پرسپولیس اظهار تمایل کرده اما اینکه حامد لک، گزینه ای مناسب برای حضور در پرسپولیس است یا نه، موردی نیست که بخواهیم از حالا درباره اش قضاوت کنیم.


درباره این اتفاق می گویند همه چیز به بعد از دربی حذفی موکول خواهد شد؛ این که لک در این فصل سرانجام پرسپولیسی می شود یا نه، اتفاقی است که احتمالا پس از بازی تیم های پرسپولیس و استقلال مشخص خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: