کد خبر: ۸۶۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۳۵۰
نوجوان چهارده‌ساله‌ای را که در منطقه رمین شهرستان چابهار افرادی ربوده بودند در عملیات ضربتی مرزبانان ‏پایگاه دریابانی چابهار در کمتر از یک ساعت به آغوش خانواده بازگشت‎.
شکنجه پسر ۱۴ساله در دخمه گروگانگیرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه شهروند: نوجوان چهارده‌ساله‌ای را که در منطقه رمین شهرستان چابهار افرادی ربوده بودند در عملیات ضربتی مرزبانان ‏پایگاه دریابانی چابهار در کمتر از یک ساعت به آغوش خانواده بازگشت‎.

در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در ‏روستای رمین شهرستان چابهار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزداران پایگاه دریابانی قرار گرفت‎. با توجه به ‏حساسیت موضوع و برای جلوگیری از فرار متهمان، سریعا با اجرای طرح مهار، راه‌های ورودی و خروجی روستا را ‏مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی رمین مسدود کردند و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی، شناسایی متهمان و محل اختفای آنها در ‏دستور کار قرار گرفت‎.

مرزبانان پس از انجام یک‌سری تحقیقات گسترده با استفاده از شیوه‌های نوین اطلاعاتی، مخفیگاه آدم‌‏ربایان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و منسجم یکی از آدم ربایان را کمتر از یک ساعت دستگیر ‏و فرد ربوده شده را آزاد کردند و به آغوش خانواده بازگرداندند‎. ‎دستگیری دیگر متهم متواری این پرونده در دستور کار مرزبانان قرار ‏دارد.‏

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: