کد خبر: ۸۶۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۴۸۸
مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان (SRM)" و "مرکز نوآوری صبا" دو مرکز خدماتی نوین صندوق بازنشستگی کشوری امروز - شنبه اول شهریور- با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

​با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد: مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان و مرکز نوآوری صبابه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز جامع ارتباط با ذی‌نفعان صندوق بازنشستگی کشوری که تا پیش از این در قالب مرکز پاسخگویی تلفنی 2500 و به صورت محدود فعالیت می‌کرد، با توسعه و ارتقای خدمات و اهداف آن در قالب مرکز ارتباط با ذی نفعان و به صورت شبانه‌روزی و تمام هفته پاسخگوی سوالات و مسائل بازنشستگان است.

از طریق این مرکز علاوه بر امکان پاسخگویی تلفنی و پیگیری مکالمات، با راه‌اندازی درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir تمامی خدمات برخط و غیرحضوری به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش و خانواده آن ها همچون طرح‌های رفاهی، وام‌های ضروری، فیش و حکم حقوقی، بیمه تکمیلی درمان و غیره ارائه خواهد شد.

مرکز نوآوری صبا نیز مرکزی برای حمایت و ایجاد شبکه استارتاپی در حوزه بازنشستگی و سالمندی است و دانشجویان، اساتید، استارتاپ ها و همه فعالان این حوزه می توانند از این طریق طرح‌های نوآورانه خود را در بستری نوین و قابل حمایت از سوی صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری و اجرایی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: