کد خبر: ۸۶۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۹
جلالی:
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه اظهار کرد: امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، امروز عازم مسکو است.

همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و روسیه هر روز شتاب بیشتری به خود می‌گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کاظم جلالی در مورد اهداف و برنامه‌های سفر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور به روسیه گفت: ایشان ملاقات های مهمی با مقامات ارشد نظامی فدراسیون روسیه از جمله وزیر دفاع این کشور خواهند داشت.

وی افزود: رایزنی‌های نظامی در کنار رایزنی‌های برجامی ایران و روسیه در دوره کرونا ادامه دارد.

جلالی تصریح کرد : روسیه با رای منفی خود به قطعنامه پیشنهادی اخیر آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نشان داد که مخالف اقدامات غیرقانونی و تلاش بی‌مبنای ایالات‌ متحده از جمله بازگشت قطعنامه‌های شورای امنیت است. وی خاطرنشان کرد:همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و روسیه هر روز شتاب بیشتری به خود می گیرد . فصل جدیدی از همکاری های فنی و نظامی ایران و روسیه در راه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: