کد خبر: ۸۶۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۵۶
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری تهران در توئیتی نوشت: با مسببان ماجرای حذف کلمه اسلامی از تابلوی میدان جمهوری اسلامی در هر موقعیتی باشند برخورد می‌شود.

واکنش مشاور حناچی به حذف واژه «اسلامی» از تابلوی میدان «جمهوری اسلامی»: قابل بخشش نیست / با مسببان این اشتباه برخورد جدی خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری تهران در توئیتی نوشت: با مسببان ماجرای حذف کلمه اسلامی از تابلوی میدان جمهوری اسلامی در هر موقعیتی باشند برخورد می‌شود.

غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری تهران در توئیتی نسبت به اشتباه نوشتاری در تابلوی میدان جمهوری اسلامی واکنش نشان داد و نوشت: «جمهوری اسلامی» نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر! ارثیه هزاران شهید برای ملت ایران است. آنچه در مورد تابلوی میدان جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است برای ما قابل بخشش نیست. با مسببان این اشتباه در هر پست و موقعیتی برخورد جدی خواهد شد. پیگیری‌ها را گزارش می‌کنم.

از روز گذشته تصویری از تابلوی میدان جمهوری اسلامی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که واژه اسلامی از آن حذف شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: