کد خبر: ۸۶۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۴۴۶
انتقاد فنونی‌زاده از عملکرد مدافع آبی‌ها
مهدی فنونی زاده به شدت از رفتار مدافع تیم فوتبال استقلال تهران انتقاد کرد.

دانشگر برای استقلال کوچک است!به گزارش خبرداغ ، مهدی فنونی زاده بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در جدیدترین صحبت های خود از عملکرد محمد دانشگر، مدافع آبی ها انتقاد کرد.

 

فنونی زاده در این خصوص گفت: همیشه تصور می‌کردم محمد دانشگر جزو بازیکنان متعصب استقلال است که تا چند سال در این تیم توپ می‌زند و از قدیمی‌های تیم می‌شود ولی با این رفتاری که کرد و آن استوری که گذاشت مشخص کرد برای تیم استقلال کوچک است. او نباید رودرروی سرمربی و هواداران می‌ایستاد! ما هر چه داریم از این هواداران است.این برای دومین بار طی این ۲۰، ۲۵ روز است که دردسر درست کرده و عذرخواهی اش دیگر فایده‌ای ندارد. فرشید باقری هم که به نظر آرام می‌رسد نباید با مربی تیم درگیر می‌شد! این رفتارها عین این است که چاقو دسته خودش را ببرد در حالی که هرگز این کار را نمی‌کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: