کد خبر: ۸۶۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۲۳۹
رییس جمهور، گفت: برای ما مهم است که در طول ۵-۶ سال گذشته توانستیم رتبه مان را در صنعت دفاعی جهان از ۲۳ به جایگاه ۱۴ ارتقا دهیم و این نشانگر این است که در سال های گذشته چه استعداد، تلاش و همکاری‌ به کار گرفته شد تا موفق شدیم این ارتقاء رتبه را در صنعت دفاعی جهان داشته باشیم.

روحانی: جایگاه صنعت دفاعی ما در جهان ۹ رتبه صعود کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در آیین افتتاح ویدئو کنفرانسی طرح های بزرگ صنعت دفاعی کشور که مناسبت روز صنعت دفاعی برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ماه محرم، گفت: ماه محرم را برای بیان و نشر فرهنگ مولای ما حضرت امام حسین(ع) گرامی می‌داریم که این فرهنگ در طول تاریخ منجی آزادگان بوده و امروز هم منجی همه ما است.

وی ادامه داد: خوشحالم که امسال هم توفیق یافتم در ایام پایانی مرداد که روز صنعت دفاعی نیروهای مسلح است، بازهم ملت ما دستاوردهایی را مشاهده کنند و شاهد پیشرفت های دانشمندان ما در شرکت های دانش بنیان در جهت پیشرفت صنایع دفاعی کشور باشند.

رییس جمهور در ادامه اظهار داشت: برای ما مهم است که در طول  ۵-۶ سال گذشته توانستیم رتبه مان را در صنعت دفاعی جهان از ۲۳ به جایگاه ۱۴ ارتقا دهیم و این نشانگر این است که در سال های گذشته چه استعداد، تلاش و همکاری‌ای به کار گرفته شد تا موفق شدیم این ارتقاء رتبه را در صنعت دفاعی جهان داشته باشیم.

وی افزود: افتتاح‌های امروز نشان داد که ما در زمینه سلاح‌های راهبردی در حال تلاش و قدم به قدم در حال پیشرفت هستیم، خوشبختانه در بحث دید و رصد که یک بخش مهم دفاع است، پیشرفت‌های بسیار مهمی داشتیم. هم رادارهای ما قدرت و توانایی دید ما را افزایش می‌دهند و هم پهپادهای ما چنین کاری می‌کنند و قدرت دید و شناسایی ما را اضافه می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
حسن روحانی رئیس جمهور گفت: حوادث سال60 به نوعی دیگر در حال رقم خوردن است.

آقای روحانی،
حوادث سال60 جنگ جناحی با هدف سرکوب مخالفان بود ولی امروز مخالفین تنها امید جمهوری اسلامی برای نجات از سرنوشت صدام و قذافی می‌باشند.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: