کد خبر: ۸۶۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۳۴۲
معاون اول رییس جمهوری، مصوبه افزایش سقف سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) را ابلاغ کرد. به موجب مصوبه مذکور، سقف سرمایه‌گذاری در صندوق‌های (ETF)، از ۲۰ میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال افزایش یافت.

جهانگیری مصوبه افزایش سقف سرمایه‌گذاری در صندوق‌های ETF را ابلاغ کرد / افزایش سقف سرمایه‌گذاری از ۲ میلیون به ۵ میلیونمعاون اول رییس جمهوری، مصوبه افزایش سقف سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم،با امضای اسحاق جهانگیری مصوبه مربوط به افزایش سقف سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) ابلاغ شد.

در جلسه مورخ بیست و ششم مرداد 1399 هیات وزیران، پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی درخصوص افزایش سقف سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) به تصویب رسید.

به موجب مصوبه مذکور، سقف سرمایه‌گذاری در صندوق‌های (ETF)، از 20 میلیون ریال به 50 میلیون ریال افزایش یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: