کد خبر: ۸۶۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید: ۲۳۲
یکی از مشاوران ارشد دولت آمریکا در خصوص برنامه هسته‌ای ایران، با تکرار برخی ادعاها در خصوص سیاست‌های منطقه‌ای تهران، گفت که باید مانع دسترسی این کشور به سلاح‌های پیشرفته‌تر شد.

اعمال قدرت ایران در صورت دسترسی به سلاح‌های پیشرفته، افزایش می‌یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «نورمن رول» از مشاوران ارشد دولت آمریکا در خصوص برنامه هسته‌ای ایران و از مقام‌های سابق سیا، با تکرار برخی ادعاها در خصوص سیاست‌های منطقه‌ای تهران، گفت که باید مانع دسترسی این کشور به سلاح‌های پیشرفته‌تر شد.

وی گفت که در صورت دستیابی به ایران به سلاح‌های پیشرفته‌تر، این کشور اعمال قدرت خود را افزایش داده و از هم‌پیمانان منطقه‌ای خود حمایت بیشتری خواهد کرد.

رول طی مواضعی بی‌اساس ایران را به نقض چندین قطعنامه سازمان ملل متهم کرده و مدعی شد که این کشور، هم‌پیمانان خود را به موشک و سلاح‌های پیشرفته تجهیز کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: