کد خبر: ۸۶۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۳۳۱
بعد از ناکامی یک نیمه‌ای پرسپولیس در استراتژی در جدال با گل گهر سیرجان باعث شد تا احتمالا طی دو بازی آتی یحیی از انجام آن در این مقطع خودداری کند.

پرسپولیس سه دفاعه بازی نمی‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، پرسپولیس که خیلی زود مقابل گل گهر سیرجان 10 نفره شد، در ادامه اجرای تاکتیک دفاع سه نفره این تیم با حضور سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان با دریافت دو گل به شکست انجامید.

یحیی در نیمه دوم اقدام به خروج یکی از مدافعان میانی تیمش کرد و محمد نادری را یک خط عقب تر برد و بار دیگر با همان سیستم چهار دفاعه برابر گل گهر 45 دقیقه دوم را دنبال کرد. اقدامی که با توجه به انگیزه تیم 10 نفره پرسپولیس شکست دو – صفر را به تساوی سه – سه تبدیل کرد.

با این حال سرمربی پرسپولیس طی دو دیدار آتی خود مقابل سایپا و در ادامه استقلال در جام حذفی قصد ندارد بار دیگر این تاکتیک را امتحان کند و شاید در اردوی پیش فصل و دیدارهای تدارکاتی این موضوع برای آنها در نظر گرفته شود و در صورت آمادگی ذهنی و تاکتیکی مورد نظر، در فصل آینده شاید در دستور کار آنها قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: